Screenshot-430.jpg

"Ai hei, tulitkin jo kotiin. Miten töissä meni?" Hiro kysyi.
"Hyvin. Mutta haluaisin puhua, siitä mistä aamulla puhuttiin." Tuija sanoi.
"Mitä puhuttavaa siinä enää on?" Hiro kysyi.
"Rakastatko sinä minua todella? Sinä pysyt nuorena, minä vanhenen. Miten voit rakastaa minua kun olen vanha ja ryppyinen?" Tuija kysyi.

Screenshot-431.jpg

"Minähän olen vastannut tuohon jo monet kerrat." Hiro tokaisi.

Screenshot-436.jpg

"Niin, mutta minä... vanhenen." Tuija tokaisi.

Screenshot-435.jpg

"Niin, mutta rakastan sinua silti." Hiro vastasi.

Screenshot-438.jpg

"Niin sinä aina sanot, mutta oikeasti, tarkoitatko sitä? Vai jätätkö minut kun olen vanha?" Tuija kysyi.

Screenshot-439.jpg

"Ihan tosi, lopeta. Miksi epäilet?" Hiro sanoi.

Screenshot-440.jpg

Ja hetkeä myöhemmin jo veti Tuijan syliinsä ja suuteli häntä.

Screenshot-441.jpg

Tuija ei saanut enää sanaakaan sanotuksi.

Screenshot-442.jpgScreenshot-443.jpg

"Tiedätkö, olen miettinyt, meidän yhteinen aikamme on rajallinen. Siksipä, miksi tuhlata aikaa, kun voisimme mennä naimisiin nyt heti." Hiro sanoi yhtäkkiä.

Screenshot-445.jpg

"Haluan olla kanssasi niin kauan kun vaan voin." Hiro sanoi ja otti Tuijan käden käteensä.

Screenshot-446.jpg

"Minulla on tässä sormus ja aion seuraavaksi pujottaa sen sormeesi. Virallistahan tämä ei täysin näin ole, mutta mennään vaikka maistraattiin myöhemmin sopimaan asia." Hiro sanoi.
"Olet ihan hullu!" Tuija nauroi.

Screenshot-447.jpg

Mutta ei kuitenkaan vastustellut Hiron pujottaessa sormusta Tuijan sormeen.

Screenshot-449.jpg

Screenshot-456.jpg

Screenshot-459.jpg

Yllättäen kesken suudelman Hiro ei kuitenkaan voinut itselleen enää mitään.

Screenshot-460.jpg

"Hiro! Mitä sinä... lopeta!" Tuija huusi, Hiron pitäessä Tuijan otteessaan ja imiessä hänen vertaan.

Screenshot-466.jpg

Hiro irrotti otteensa ja häipyi paikalta. Tuija jäi ihmettelemään mitä juuri oli tapahtunut. Hiro oli pettänyt lupauksensa, lupauksensa siitä ettei koskaan satuttaisi häntä. Samaan aikaan mielessä pyöri pelko siitä, muuttuisiko hän nyt vampyyriksi.

 


Screenshot-467.jpg

Myöhemmin illalla Elisa oli tullut takaisin kotiin, täysin tietämättömänä tapahtumista. Hänellä oli vain omat murheet mielessään ja hän halusi haudata ne alkoholiin.

Screenshot-468.jpgScreenshot-469.jpgScreenshot-470.jpgScreenshot-471.jpg