Screenshot-221.jpg

"Täälläkö sinä asut?" Lauren kysyi.
"Kyllä..." Hiro mutisi vastaukseksi.
"Missä sinä nukut?" Lauren kysyi.
"Oikeastaan minä en nuku." Hiro vastasi.
"Miten niin et?" Lauren kysyi hämmästyneenä.
"Ethän pelästy ja juokse karkuun kun kerron?" Hiro kysyi.
"Nyt minua vasta alkoikin pelottaa." Lauren sanoi hieman hermostuneena.
"Minä sanon tämän suoraan, olen vampyyri." Hiro kertoi.

Screenshot-222.jpg

"Vamp...vampyyri... eihän... se voi olla... mahdollista." Lauren sanoi pelästyneenä ja meni kauemmas Hirosta.
"Lauren, en koskaan satuttaisi sinua. En ikinä, lupaan sen." Hiro sanoi.
"Mikset? Sinähän olet vampyyri. Vampyyrit tappavat ihmisiä." Lauren sanoi. "Olen kuullut huhuja..." Lauren jatkoi.
"Vampyyristä joka asustaa hautausmaalla ja tappaa ihmisiä? Niinkö?" Hiro kysyi.
"Niin, ja ne taitavat olla totta? Tapatko sinä minut nyt?" Lauren kysyi peloissaan.
"En tappaisi sinua. Mutta ne huhut ovat oikeastaan totta." Hiro myönsi.
"Olet murhaaja." Lauren sanoi totisena.
"Niin, murhaaja ja hirviö. Niinhän minä olen ja siksi minua kutsutaan." Hiro sanoi hieman totisena.
"Mikset vain tapa minua? Mitä sinä aiot tehdä minulle?" Lauren kysyi.
"En aio tappaa sinua. Lauren, minä..." Hiro sanoi ja lopetti lauseen kesken.

Screenshot-223.jpg

Hiro suuteli Laurenia ja Lauren vastasi suudelmaan.

Screenshot-224.jpg

Screenshot-226.jpg

Haluan että imet vertani." Lauren sanoi.

Screenshot-227.jpg

"En suostu." Hiro sanoi Laurenille.
"Mikset? Haluat kumminkin." Lauren vastasi.



Screenshot-229.jpg

"Et arvaakkaan kuinka paljon." Hiro vastasi. "Mutta en voi tehdä sitä."
"Mikset?" Lauren kysyi.


Screenshot-235.jpg

"Hölmö. En tietenkään. En halua satuttaa sinua." Hiro vastasi.

Screenshot-236.jpg

" Voit jäädä tänne jos haluat, mutta olet vapaa lähtemään jos haluat." Hiro sanoi.
"Minä taidan jäädä." Lauren vastasi.
"Voit lähteä milloin tahansa." Hiro sanoi.

Screenshot-238.jpg

"Mutta en taida haluta." Lauren sanoi vielä.