5 vuoden kuluttua Hiron lähdöstä.


Screenshot-70.jpg

Jemina ja John olivat juuri saapuneet Ranskaan. He olivat tulleet lomamatkalle. Ja heillä ei ollut hajuakaan mitä pian tapahtuisi.

Screenshot-71.jpg

Nimittäin, samaan aikaan muutaman kilometrin päässä oli Hiro. Hiro, jolla oli uusi nainen.



Muutaman tunnin kuluttua:

 

Screenshot-73.jpg

John näki Hiron torilla.
"Hei, sulla on niin mageet vaatteet! Mistä oot tommoset ostanu! Mäkin haluun!" John meni utelemaan Hirolta.
Hiro tunnisti pojan heti, mutta John ei selvästikkään tuntenut häntä.

Screenshot-75.jpg

Pian Jemina ilmestyi paikalle.

Screenshot-77.jpg

"Pysy kaukana pojastani!" Jemina huusi Hirolle.

Screenshot-78.jpg

"Ei en minä, odota nyt. Hän tuli juttelemaan minulle!" Hiro selitti.

Screenshot-79.jpg

"Todellako?" Jemina kysyi Hirolta.
" Ihan oikeasti." Hiro tokaisi.
"Muuten, vaikutat kovin tutulta. Olemmeko me tavanneet?" Jemina kysyi Hirolta.

Screenshot-83.jpg

"Miten olisimme muka voineet tavata?" Hiro valehteli Jeminalle. Hän päätti ettei kerro Jeminalle henkilöllisyyttään.

Screenshot-84.jpg

"Yritätkö sinä flirttailla kanssani?" Hiro kysyi ivallisesti. Hän yritti esittää täysin eri miestä kuin on ollut.
"Ei en minä sitä, taidat vain muistuttaa erästä henkilöä." Jemina vastasi kysymykseen hieman hämmentyneenä. 
"Ei, ei hän voi olla Hiro. Hiro ei kysyisi noin. Kaikesta huolimatta Hiro oli sentään aina ollut kohtelias. Ja millä todennäköisyydellä Hiro olisi Ranskassa viisi vuotta myöhemmin." Jemina mietti.

Screenshot-85.jpg

"Olen pahoillani. Tarkoitukseni ei ollut loukata. En ole täältä kotoisin joten en tiedä paikallisista tavoistakaan yhtään mitään." Jemina selitti.

Screenshot-86.jpg

"Ei se mitään." Hiro tokaisi.
"Hei kuule, haluaisitko esitellä meille vähän paikkoja?" Jemina kysyi.

Screenshot-90.jpg

"Valitan, mutta minun täytyy nyt lähteä." Hiro vastasi Jeminalle.

Screenshot-91.jpg

Hiro pinkaisi juoksuun, eikä katsonut taakseen.

Screenshot-92.jpg

"Odota!" Jemina huusi perään, mutta Hiro ei pysähtynyt.

Screenshot-93.jpg

Hiro soitti nopeasti puhelun.
"Se nainen on täällä!" Hiro huusi puhelimeen.

Screenshot-94.jpg

"Se nainen jonka pojan vein, ja teimme sillä pojalla tutkimuksia. Niin ja se poikakin on täällä!" Hiro puhui nopeasti.

Screenshot-95.jpg

"Mitä?! Ei käy, en ala tutkimaan sitä poikaa enää! Jos se nainen tunnistaa minut, olen pulassa. Ei vaan me olemme pulassa!

Screenshot-96.jpg

"Ei, ei käy!" Hiro huusi puhelimeen.
"Ei, minä... mutta... hyvä on!" Hiro suostui.

Screenshot-98.jpg

"Enkös minä ole sanonut sinulle ettei tuntemattomille saa puhua!" Jemina sanoi pojalleen.

Screenshot-99.jpg

"Minähän puhun kenelle haluan!!" John huusi raivoissaan.

Screenshot-100.jpg

Ja lähti juosten pois.

 



 

Screenshot-101.jpg

"Missä olet oikein ollut? Olin huolissani!" Nainen huusi Hirolle.

Screenshot-102.jpg

"Turhaan, kaikki on hyvin." Hiro tokaisi ja suuteli naista.
 

Screenshot-103.jpg
"Lopeta! Tiedämme molemmat että tämä on vain kulissiliitto. En rakasta sinua!" Nainen raivostui Hirolle.

Screenshot-104.jpg

"Olen pahoillani. Minä tiedän kyllä että et rakasta minua. Ja vain huijaamme niitä." Hiro sanoi naiselle.

Screenshot-106.jpg

"Kai me silti voimme pitää hauskaa keskenämme." Nainen sanoi Hirolle ja veti Hiron syleilyynsä.

Screenshot-107.jpg

"Niin kai. Hyödymmehän tästä molemmat." Hiro vastasi.

 



Seuraavana iltana:

Screenshot-108.jpg

"Halusit tavata." Hiro sanoi.

Screenshot-109.jpg

"Niin halusin." Jemina vastasi.
"Miten edes löysit minut?" Hiro kysyi
"Kyselin vähän muilta." Jemina vastasi.

Screenshot-110.jpg

"Mistä halusit puhua?" Hiro kysyi, Jeminan lähestyessä.
"Jack, olet muuttunut." Jemina sanoi Hirolle.

(Muistattehan Jackin? Sen jonka Jemina jätti Hiron ilmestyessä paikalle. Jemina siis luulee Hiroa nyt häneksi.)

Screenshot-111.jpg

"Rakastan sinua yhä." Jemina sanoi ja suuteli Hiroa.

Screenshot-113.jpg

"Minun olisi pitänyt valita sinut. Minä rakastuin sinuun heti ensisilmäyksellä." Jemina sanoi Hirolle.

Screenshot-116.jpg

"Minun oli niin ikävä sinua." Jemina sanoi Hirolle ja halasi häntä.