Joo, anteeksi taas tää pitkä hiljaisuus. Mulla on ollut tän simssin kanssa hieman ongelmia. Tää on nyt muutaman kerran seonnut niin pahasti, että en oo päässyt koko naapurustoon. Jouduin jopa asentaan kaikki simssit uudestaan koneelle. Ja tosiaan jouduin poistaan tän koko naapuruston. Kyllä te varmaankin huomaatte sen sitten kun se kohta tulee, koska mun täyty luoda nää simit kokonaan uudestaan. Yritin vaikka mitä ettei mun olis täytyny tehdä sitä, mutta en löytäny muuta ratkaisua. Mut nyt on kyllä toiminu hyvin, ainakin toistaiseksi.
 


 


Screenshot-5.jpg
Jemina oli saanut työn hengenpelastajana. Hän katseli ajatuksissaan veteen ja mietti Rikua.



Screenshot-7.jpg
Ihan yhtäkkiä hän havahtui ajatuksistaan kun alkoi kuulla huutoa vedestä. Hän huomasi naisen joka oli hukkumaisillaan.

Screenshot-8.jpg

Hän ui naisen luo ja antoi hänelle kellukkeen, ja ohjasi naisen takaisin rantaan.

Screenshot-10.jpg

Eikä aikaakaan kun hän oli pelastanut vedestä myös jonkun miehen.

Screenshot-12.jpgScreenshot-13.jpgScreenshot-17.jpg

"Kiitos, kiitos, kiitos. Olen henkeni sinulle velkaa. Suojelen sinua hengelläni ja ruumiillani ja sielullani. Rakastan sinua, mennään naimisiin." Mies tokaisi tultuaan tajuihinsa.
"Öh... ei kiitos. Et ole minulle mitään velkaa, teen vain työtäni." Jemina tokaisi miehelle.
 


Jemina päätti töiden jälkeen mennä vielä pienelle kävelylle puistoon.


Screenshot-18.jpg

 Siellä Jemina näki tämän miehen, jolla selvästi oli kuuma. No, ei mikään ihme kun kulkee kesähelteellä noissa vaatteissa.

Screenshot-19.jpg

Jemina rohkaisi itsensä ja meni tervehtimää miestä. Mies kertoi nimekseen Jack.

Screenshot-21.jpg

Pian juttu alkoi luistaa. Jemina kertoi päivästään. "Pelastin yhden miehen tänään vedestä..." Jemina aloitti.

Screenshot-22.jpg

"Minun täytyi elvyttää, ja mies tokeni. Ja arvaa mitä sitten tapahtui?!" Jemina puhui innoissaan.
"No?" Jack kysyi.
"Voitko kuvitella, se pyysi minua vaimokseen!" Jemina naurahti.
Jack nauroi, kunnes huomasi Jeminan kauniin hymyn ja häkeltyi.

Screenshot-24.jpg

"Hei katso mitä tuolla on!" Jemina huudahti.

Screenshot-25.jpg
"Eihän siellä mitään ole!" Jack tokaisi ja oli kääntymässä takaisin Jeminaan päin.

Screenshot-26.jpg

"Tästä saat vähän vilvoitusta!" Jemina huudahti.
"Heeei!" Jack huusi.

Screenshot-27.jpg

"Nyt minä kyllä näytän sinulle!" Jack huusi.