Screenshot-317.jpg

"Tuija, olet älyttömän kaunis. " John tokaisi Tuijalle.


Screenshot-318.jpg

Ennen kuin Tuija ehti vastata John veti Tuijan lähelleen ja suuteli häntä.

Screenshot-319.jpg

"Viimeinkin, Et ikinä arvaa kuinka paljon olen tätä halunnut." Tuija sanoi.
"Rakastan sinua." John tunnusti, ja katsoi Tuijan sinisiin silmiin.

Screenshot-320.jpg

Tuija ja John katsoivat toisiaan hiljaisuuden vallitessa, kunnes Jemina astui huoneeseen.

Screenshot-321.jpg
"Ai hei, häiritsinkö teitä kyyhkyläisiä?" Jemina sanoi ivallisesti.
"Äiti!" John huudahti häpeissään.

Screenshot-322.jpg

"Sinä olet selvästi se Tuija josta poikani puhuu jatkuvasti. Hei, olen Jemina."
"Hei vaan rouva Brask." Tuija sanoi.
"Ai oikein rouva." Jemina naurahti. 
"Ai, anteeksi... "Tuija sanoi häpeissään.
"Ei se mitään." Jemina naurahti uudelleen.

Screenshot-323.jpg

Juttelun keskeytti Hiro joka yhtäkkiä ilmestyi paikalle. Ilmapiiri vaihtui jäätävän kylmäksi. Tuijan ja Hiron katseet kohtasivat. 

Screenshot-328.jpg

"Häivy tästä talosta! Nyt heti!" Hiro huusi Tuijalle.
"En tasan, rakastan Johnia senkin koe-eläin!" Tuija huusi takaisin.
John jähmettyi paikalleen hän ei kyennyt liikkumaan eikä puhumaan. Sana "koe-eläin" sai hänen olonsa todella oudoksi.



Screenshot-331.jpg

"Luuletko pärjääväsi minulle, olet vain pienen pieni isintyttö. Isäsikään ei voi minulle enää mitään." Hiro sanoi kalskealla äänellä.
"Kerron tästä isälleni." Tuija sanoi äreästi.
"Juokse vain isän helmoihin, ja vähän äkkiä sittenkin." Hiro sanoi.
Screenshot-332.jpg

Tuija lähti.
 

Screenshot-336.jpg


"John. Sinun on parasta unohtaa tuo tyttö. Et tunne häntä, etkä hänen perhettään." Hiro sanoi Johnille.


Screenshot-339.jpg

Jemina näytti hyvin hämmentyneeltä tilanteesta.
"Jemina, voitte aina soittaa minulle, Johnilla on numeroni. Ota se häneltä, tulet tarvitsemaan sitä." Hiro sanoi Jeminalle.
"Mutta..." Jemina mutisi peloissaan.
"Suojelen teitä hengelläni. Olen teille sen velkaa, myöskin selityksen, mutta nyt minun täytyy lähteä." Hiro sanoi.

Screenshot-343.jpg

"Hyvä on. Mutta haluan selityksen tälle kaikelle mahdollisimman pian." Jemina sanoi.
"Sen te tulette saamaan." Hiro vastasi.