Screenshot-40.jpg

Seuraavana aamuna Hiro oli lähtenyt puistoon.


Screenshot-41.jpg

Hän katseli maisemia ja puistossa kulkevia ihmisiä.

Screenshot-44.jpg

Pian Hiro huomasi lapsen joka oli lähestymässä häntä.

Screenshot-45.jpg

"John, mitä sinä täällä teet?!" Hiro tunnisti lapsen Johniksi.
"Iti!" John huusi innoissaan.
Samaan aikaan Jemina lähestyi heitä.


Screenshot-46.jpg

"Hiro." Jemina tokaisi vihaisesti tunnistettuaan miehen.
"Itiiii!" John huusi.

Screenshot-49.jpg

"Sinä saasta! Pysy kaukana lapsestani!" Jemina huusi Hirolle.
"Mutta, minä..." Hiro yritti sanoa jotakin väliin.

Screenshot-50.jpg

"Minä luotin sinuun! Minä rakastin sinua! Ja sinä, sinä.. miten sinä saatoit!" Jemina huusi yhä.

Screenshot-51.jpg

"Jemina, kuuntele! Anna minä selitän!" Hiro huusi päälle.
"Ei! En halua kuunnella selityksiäsi! Häivy täältä! En halua enää koskaan nähdä sinua!" Jemina huus vihaisena. Hänelle ei ollut aikomustaan kuunnella Hiron selityksiä.

Screenshot-53.jpg

"Jemina, minä tiedän että en tule koskaan saamaan sinulta anteeksi. Mutta minä olen todella pahoillani. Minun oli pakko tehdä se. En halunnut satuttaa teitä, mutta minun oli pakko. Olen todella pahoillani." Hiro pyyteli anteeksi.
"Lopeta! Ole hiljaa! En halua kuunnella! Et saa anteeksi! Häivy!" Jemina huusi ja vetäytyi kauemmas Hirosta.

Screenshot-55.jpg

"Jemina, minä muutan pois täältä." Hiro sanoi ja käveli Jeminan ohitse.
Jemina jäi seisomaan paikallensa, hän ei kyennyt vastaamaan enää mitään. Tosiasiassa hän olisi halunnut selityksen, mutta hän ei halunnut sitä Hirolta. Hiro voisi jotenkin taas luikerrella hänen sydämeensä, ja sitä hän ei halunnut.