Screenshot-569.jpg

"Helena, oletko kunnossa?" John kysyi Helenalta.

Screenshot-571.jpg

"Joo, heikottaa tietenkin hieman." Helena vastasi.

Screenshot-572.jpg

"Olen pahoillani, tarkoitukseni ei ollut satuttaa sinua." John sanoi.
"Minähän oikein käskin sinua tekemään sen." Helena sanoi.
Screenshot-573.jpg

"Minun on varmaan parasta lähteä. Pian on aamu." John sanoi.

Screenshot-574.jpg

"Nähdään." Hiro sanoi vielä ennen kuin lähti.

Screenshot-575.jpg

"Hän huolehtii liikaa. Tämä ei ole hänen alaansa." Helena ajatteli.




Screenshot-577.jpg

"John! Olin huolissani! Missä oikein olit koko yön?!" Jemina huusi heti Johnin tullessa sisään.

Screenshot-578.jpg

"Minähän sanoin ettei sinun tarvitse olla huolissasi." John vastasi.
"Älä. Minä olen äitisi. Tietenkin olen huolissani." Jemina sanoi. 

Screenshot-584.jpg

"Äiti, mitä on tapahtunut." Elisa kysyi äidiltään.
"Kulta, älä huolehdi. Veljesi vaan päätti olla yön ulkona." Jemina vastasi lapselleen.


Screenshot-585.jpg

Sillä hetkellä John näki Kertun.


Screenshot-586.jpg

"John, minäkin olin huolissani sinusta." Kerttu sanoi Johnille.

Screenshot-587.jpg

John otti Kertun syleilyynsä ja suuteli häntä.

Screenshot-588.jpg

"Älä ole minusta huolissasi. Minä huolehdin sinusta. En satuta sinua koskaan katoamalla mihinkään." John sanoi Kertulle.
Screenshot-589.jpg

Kerttu suuteli Johnia takaisin.

Screenshot-590.jpg

Jemina tietenkin näki kaiken.

Screenshot-591.jpg

"Niinpä tietenkin. Hän on ihan kuin biologinen isänsä. Naistenmies." Jemina ajatteli.



Screenshot-593.jpg

"Haluatko syntymäpäivälahjasi?" Kerttu kysyi Johnilta.
"Myöhemmin minun täytyy nyt tehdä yksi asia." John vastasi.

Screenshot-594.jpg

John katsoi itseään peilistä. 

Screenshot-595.jpgScreenshot-596.jpg
"John, mitä sinä teit hiuksillesi?" Jemina kysyi.

Screenshot-597.jpg
"Näytät ihan isältäsi." Jemina totesi vahingossa ääneen.