Screenshot-130.jpg

Hiro veti Jeminan syleilyynsä. He katsoivat toisiaan silmiin.

Screenshot-131.jpg

"Minä olen ollut sinuun ihastunut. Olet aina ollut mielestäni niin komea ja hyväkäytöksinen." Jemina sanoi Hirolle ja tunsi sulavansa Hiron katseeseen.
"Ethän jätä minua." Hiro sanoi Jeminalle.
"En." Jemina vastasi.




Screenshot-133.jpg

Hiro jäi katsomaan televisiota. Oikeastaan hän ei katsonut televisiota vaan mietti Jeminaa.

Screenshot-134.jpg
 "Ehkä minä olen jonain päivänä naimisissa Jeminan kanssa." Hiro ajatteli

Screenshot-135.jpg

Silloin Jack tuli kotiin.

Screenshot-136.jpg

"Kuka sinä olet?!" Jack huudahti Hirolle. 

Screenshot-137.jpg

Hiro kääntyi katsomaan Jackia.

Screenshot-141.jpg

Pian Jemina ilmestyi paikalle.
"Ai tulit jo kotiin." Jemina tokaisi.
"Kuka tuo mies on?!" Jack kysyi hieman vihaisena.

Screenshot-142.jpg

"Ai, hän on vanha tuttuni, Hiro." Jemina vastasi.
"Taidan mennä pois tieltä, että saatte keskustella rauhassa." Hiro tokaisi ja lähti hetkeksi ulos.



Screenshot-144.jpg

"Ja tuota juttu on nyt niin että.." Jemina aloitti.

Screenshot-146.jpg

"Minä haluan erota sinusta." Jemina tokaisi nopeasti.

Screenshot-147.jpg

"Mitä?! Noin vain?" Jack huudahti hämmästyksissään.
"Niin, koska rakastan Hiroa." Jemina tokaisi vain takaisin.


Screenshot-149.jpg

"Sinä siis tuosta vain päätät rakastua tuntemattomaan mieheen!" Jack huusi.

Screenshot-150.jpg

"Hiro ei ole tuntematon, kuten sanoin hän on lapsuudenystäväni." Jemina korjasi.

Screenshot-151.jpg

"Ja sitäpaitsi hän oli heti valmis suojelemaan minua, toisin kuin sinä." Jemina sanoi äreästi.

Screenshot-152.jpg

"Olet väärässä! Sitäpaitsi minä rakastan sinua!" Jack huusi.
"Ei kiinnosta." Jemina tuhahti.

Screenshot-155.jpg

"Sinä petturi, minä olen suojellut sinua ja lastasi. Minä ostin meille yhteisen talon. Minä!" Jack huusi täyttä kurkkua.

Screenshot-153.jpg

 Hiro juoksi paikalle kun kuuli huutoa.

Screenshot-156.jpg

Hiro tuli väliin.
"Jätä Jemina rauhaan!" Hiro huusi.