Screenshot-499.jpg

"Jemina on oikeassa, olen sen velkaa." Hiro ajatteli.

Screenshot-498.jpg

"Hei, John. Tule tapaamaan minua, tiedät mistä minut löytää. Meidän on aika puhua." Hiro sanoi puhelimeen.

Screenshot-500.jpg

"Ja nyt sitten vain odotetaan että hän tulee." Hiro sanoi itseksensä.

Screenshot-501.jpg

John oli nyt virallisesti aikuinen.

Screenshot-503.jpg

"John, mihin olet menossa?" Jemina yllätti Johnin juuri ulko-ovella.

Screenshot-502.jpg

"Menen vaatimaan selityksen. Älä huolehdi pärjään kyllä." John sanoi äidilleen.

Screenshot-504.jpg

John yritti ensimmäistä kertaa siirtyä paikasta toiseen tällä keinolla, ja onnistui siinä heti.

Screenshot-506.jpg

"Hyvä kun tulit. Huomaan että olet nyt aikuinen, ja osaat jo näemmä siirtyä." Hiro sanoi Johnille.

Screenshot-507.jpg

"Onneksi olkoon nyt sitten." Hiro sanoi Johnille.
"Kiitos. Mutta en tullut tänne sinun onnittelujesi takia." John tokaisi.

Screenshot-510.jpg

"Tiedän sen kyllä, enkä sinua tänne siksi kutsunutkaan." Hiro sanoi. "Aion kertoa sinulle kaiken." Hiro jatkoi.
"Viimeinkin." John sanoi.
"Tapasin äitisi ensimmäisen kerran jo lapsena. Ihastuin häneen heti. Kävimme samaa koulua monta vuotta, kunnes vanhempani erosivat ja muutimme pois. Sitten monen vuoden jälkeen Jemina muuttikin samalle paikkakunnalle naapuriini. Hän oli silloin jo raskaana, hän odotti sinua. Tunnistin hänet heti, mutta en mennyt esittäytymään.
Työskentelin yhden tutkijan kanssa. Tai paremminkin hän teki ihmiskokeita, ja minä olin niihin suostuvainen, koska palkka oli suuri." Hiro selitti.

Screenshot-509.jpg

"Jossain kohti kuitenkin asiat menivät pieleen. Tapoin koehenkilön." Hiro sanoi.
"Mitä?!" John huudahti.
"En tehnyt sitä tahallani. Mutta he kiristivät minua sillä. He pakottivat minut viemään Jeminan syntyvän lapsen. Tai muuten he paljastaisivat minut. Sillä hetkellä en vielä rakastanut Jeminaa. " Hiro jatkoi selitystään.

Screenshot-514.jpg

" Ja sitten sinä kidnappasit minut?" John kysyi vaikka tiesi vastauksen.
"Juuri niin. Sinulle tehtiin tutkimuksia, asuit kanssani sen ajan. He tekivät tutkimuksia myös minulle, ja monelle muulle. Mutta sitten ihmisiä alkoi kuolla." Hiro selitti
"Millaisia tutkimuksia?" John kysyi.
" He pistivät neuloilla meihin erilaisia aineita ja kokeilivat mitä tapahtuu. Sitten tapahtui jotain kummallista, he pistivät minuun jotain ainetta joka paransi kaikki arpeni. He yrittivät tehdä samaa ainetta, siinä epäonnistuen, jolloin ihmisiä alkoi kuolla. Sitten he ottivat minusta verta ja siirsivät sitä muihin ihmisiin ja huomasivat että se tosiaan auttoi." Hiro selitti.

Screenshot-511.jpg

"Ja niin minustakin tuli vampyyri?" John kysyi.
"Niin juuri. Minä satuin vain olemaan se ensimmäinen. He olivat onnistuneet tekemään vampyyrin. Minua tutkittiin useamman kuukauden ajan, he kokeilivat miten haavani parantuvat." Hiro sanoi.

Screenshot-513.jpg

"He siis satuttivat sinua." John tokaisi.
"Niin, mutta ne haavat paranivat aina. Lopulta he antoivat sinun lähteä. Vein sinut kotiisi äitisi luo." Hiro sanoi.

Screenshot-512.jpg

"John, oletko kunnossa?" Hiro kysyi lopulta.
"Olen, minä vaan mietin mitä kaikkea sinäkin jouduit kärsimään." John vastasi.

Screenshot-515.jpg

"Se oli oma vikani. Olin typerä, olin ahne, ja tapoin ihmisen." Hiro sanoi.
John ei saanut sanottua enää mitään. Hän oli saanut kaipaamansa selityksen tapahtuneelle.

Screenshot-516.jpg

"Jutellaan myöhemmin asiasta lisää." Hiro sanoi ja meni takaisin taulunsa ääreen.

Screenshot-517.jpg

John ei aavistanutkaan kuinka paljon tuskaa Hiro oli vielä kaiken sen jälkeenkin joutunut kestämään.
 



Screenshot-520.jpg

John päätti ottaa selvää kaiken takana olleista ihmisistä, hän halusi kostaa.

Screenshot-521.jpg

Hän saapui hylätylle tehtaalle, jossa tiesi olevan rikollista toimintaa.



Screenshot-524.jpg

John mietti hetken aikaa astuisiko sisään. Sen jälkeen paluuta ei olisi.

Screenshot-525.jpg

"Teen tämän kaikkien takia." John ajatteli.