Screenshot-601.jpg

Joku nainen oli tullut tutkimaan hautausmaata.
 

Screenshot-602.jpg

Hiro tietenkin tuli paikalle ennen kuin nainen pääsi pidemmälle.
"Mistä sinä siihen ilmestyit?!" Nainen pelästyi.

Screenshot-603.jpg

"Olin tässä koko ajan, et vain huomannut minua." Hiro vastasi naiselle.
"Aiotko sinäkin saada selville hautausmaan salaisuuden?" Nainen kysyi
"Tietenkin, miksi muuten olisinkaan täällä?" Hiro vastasi.

Screenshot-604.jpg

"Olen Hiro Takemi." Hiro esittäytyi naiselle.
"Minä olen Maija Niemi." Nainen esittäytyi. "Oletko ulkomaalainen?" Maija jatkoi.
"Vanhempani olivat kotoisin japanista, itse olen koko ikäni asunut tässä maassa." Hiro selitti.

Screenshot-605.jpg

"Oi, minun äitini on kotoisin japanista!" Maija innostui.
"Mielenkiintoista." Hiro tokaisi.

Screenshot-606.jpg

Hiro otti Maijaa kiinni kädestä.
"Mitä sinä teet? Sattuu! Päästä irti!" Maija huusi.

Screenshot-607.jpg

Hiro ei sanonut mitään vaan puri naista ja imi hänen vertaan.

Screenshot-615.jpg

"Taas tein sen. Tapoin ihmisen." Hiro puhui itsellensä.