Tässä osassa saatte viimeinkin tietää ainakin osittain mitä Hirolle ja Johnille tapahtui.
 




Screenshot-288.jpg

"Hei John, sinä tulit sittenkin! Sinähän sanoit että sinulla on muuta." Tyttö sanoi Johnille.
"Ai hei Tuija, minulla oli kyllä muuta. Mutta en saanutkaan vastausta kysymyksiini." John vastasi Tuijalle.



Screenshot-289.jpg

"Mitä sinä sitten halusit tietää?" Tuija kysyi.
"En oikeastaan edes tiedä. Haluaisin tietää kaiken eräästä henkilöstä, mutta hän ei suostu kertomaan ennen kuin olen aikuinen!" Hiro sanoi äreissään.

Screenshot-290.jpg

"Onko se sen arvoista. Voin toki auttaa sinua tutkimaan asiaa." Tuija sanoi.

Screenshot-291.jpg

"Itse asiassa sinusta voisi olla apua. Paljonkin." John vastasi.

Screenshot-292.jpg

"Mennään meille niin selitän kaiken." John jatkoi.




Screenshot-293.jpg

Jemina odotteli aamulla poikaansa kotiin. Mutta huomasikin ikkunasta toisen tulijan.

Screenshot-294.jpg

"Kuinka hän kehtaa tulla ovelleni?" Jemina mietti.

Screenshot-295.jpg

"Mitä helvettiä teet täällä?" Jemina kysyi vihaisena.
"Meidän täytyy jutella." Hiro tokaisi.

Screenshot-296.jpg

"No mitä?!" Jemina huudahti.

Screenshot-297.jpg

"Kuinka kehtaat tulla tänne, ja pyytää minua kuuntelemaan." Jemina aloitti saarnansa samalla kun taksi kurvasi paikalle.

Screenshot-299.jpg

"Kuuntele nyt!" Hiro huusi.

Screenshot-301.jpg

Molemmat kuitenkin hiljenivät kun näkivät Johnin tulevan jonkun tytön kanssa.

Screenshot-302.jpg

"Sinulla ei ole oikeutta huutaa äidilleni! Häivy!" John huusi Hirolle.

Screenshot-303.jpg

"Minä haluan vain jutella hänen kanssaan, asia on tärkeä." Hiro yritti puolustaa itseään.

Screenshot-304.jpg

"Lopettakaa molemmat!" Jemina huudahti väliin.

Screenshot-306.jpg

"Mennään sisälle ja kerro asiasi." Jemina sanoi Hirolle.
John levitti käsiään sen merkiksi ettei voinut ymmärtää äitään.

Screenshot-307.jpg
Hetken aikaa he vain katsoivat toisiaan.

Screenshot-310.jpg

"Tätä on hankala selittää. Juttu on hankala selitettäväksi, ja vielä hankalampi ymmärtää. Sinun täytyy luvata että kuuntelet minua loppuun asti, sen jälkeen saat raivota sydämesi pohjasta." Hiro selitti.

Screenshot-309.jpg

"No kerro, mikä on vialla.." Jemina sanoi.
"Juttu koskee minua ja poikaasi, ja tavallaan siis sinuakin. Ja oikeastaan myös tulevaa lastasi." Hiro jatkoi.

Screenshot-308.jpg
"Lastani?" Jemina sanoi pelokkaana.
"Niin, mutta aloitetaan ihan alusta. Siitä että minä olen vampyyri." Hiro sanoi nopeasti, kuin repien laastarin iholta. Mitä nopeammin sen teki, sitä vähemmän sen pitäisi sattua.

Screenshot-311.jpg

"Sinä olet mikä?!" Jemina pelästyi.
"Vampyyri. Asia on niin että minusta tehtiin vampyyri. Minun on parasta aloittaa ihan alusta." Hiro totesi.

Screenshot-312.jpg

"Minulle soitettiin sinä päivänä kun synnytit. He pakottivat minut siihen. En voi kertoa ketkä. Mutta he käskivät minun viedä sinun poikasi heti kun hän syntyy. Minun oli pakko totella, en olisi halunnut." Hiro selitti.
"Ei! En halua kuunnella mitään hölmöä selitystäsi." Jemina sanoi.
"Kuuntele nyt, perheesikin takia. He halusivat tehdä kokeita minulla ja pojallasi. Emme olleet ainoat joilla kokeita tehtiin. He tekivät minusta vampyyrin. Ihmisiä kuoli, minä ja poikasi ja muutama muu jäi eloon. " Hiro jatkoi selitystään.

Screenshot-313.jpg

"Älä valehtele!" Jemina sanoi väliin.

Screenshot-314.jpg
"Häivy täältä! Menen katsomaan Johnia, ja sinun on parasta olla lähtenyt siihen mennessä!" Jemina huusi ja lähti.