Screenshot-526.jpg

John päätti samantien mennä tapaamaan uutta pomoaan.

Screenshot-527.jpg

John meni katsomaan näkyisi ikkunasta onko hän edes kotona.





Screenshot-529.jpg

Mutta juuri sillä hetkellä nainen tuli ulos talosta.

Screenshot-530.jpg

"Mitä sinä teet?" Nainen kysyi Johnilta.

Screenshot-531.jpg

"Tulin vain tapaamaan uutta pomoani, olen John Brask." John vastasi.

Screenshot-532.jpg

"Vai niin, mutta mitä teet täällä." Nainen sanoi.
"Enkös minä siihen juuri vastannut." John sanoi hieman varovaisesti.

Screenshot-533.jpg

"No, taisit kyllä vastata. Anteeksi, olen hieman ajatuksissani." Nainen vastasi.

Screenshot-536.jpg

"Ei se mitään. Eikös sitä kaikki joskus?" John sanoi ystävällisesti.

Screenshot-535.jpg

"Tulin oikeastaan puhumaan työasioista." John tokaisi.
"Mennään sisälle." Nainen vastasi.

Screenshot-537.jpg

"Onko sinulla kaunokainen nimeä?" John kysyi.

Screenshot-538.jpg

"Kyllä minä tuollaiset miehet tunnen. Mutta voit kutsua minua Helenaksi, jos välttämättä haluat tietää nimeni." Helena vastasi. "Suonet anteeksi, minun täytyy tehdä yksi juttu, odota tässä." Helena jatkoi.

Screenshot-543.jpg

Pian Hiro ilmestyi paikalle.
"Hiro? Mitä sinä teet täällä?" John kysyi Hirolta.


Screenshot-544.jpg

"Ei vaan, mitä sinä teet täällä?" Hiro kysyi Johnilta.

Screenshot-545.jpg

"Tiedät kyllä." John vastasi.

Screenshot-546.jpg

"Älä tee samaa virhettä kun minä tein." Hiro sanoi.
"Mitä tarkoitat?" John kysyi.

Screenshot-547.jpg

"Tällä tiellä sinä vain satutat itsesi. Minä kyllä hoidan heidät. Elä sinä elämääsi." Hiro sanoi.
" Ei. Haluan tehdä jotakin asialle, kun siihen pystyn." John sanoi.

Screenshot-550.jpg

"Hienoa, sinä tulit Hiro. Olettekin näemmä jo tavanneet." Helena sanoi tullessaan takaisin.

Screenshot-551.jpg

"Hiro tule tänne. Meidän täytyy jutella." Helena sanoi.

Screenshot-552.jpg

Hiro totteli.

Screenshot-553.jpg

"Ota selvää tuosta pojasta, voinko luottaa häneen?" Helena sanoi Hirolle.

Screenshot-554.jpg

"Hän on se poika jonka kidnappasin. Hän tietää jo melkein kaiken tapahtuneesta." Hiro vastasi Helenalle.

Screenshot-557.jpg

"Melkein kaiken? Mitä tarkoitat?" Helena kysyi.

Screenshot-558.jpg

"En voinut kertoa hänelle kaikkea. En pystynyt." Hiro vastasi.

Screenshot-559.jpg

"En voinut kertoa hänelle että tapoin jo ne kaikki tutkijat. Heistä ei ole enää vaaraa. Hän haluaa kostaa." Hiro jatkoi.

Screenshot-560.jpg

"Mutta ei hänellä ole ketään kenelle kostaa. Kostit jo minunkin äitini kuoleman. Ja olen siitä kiitollinen." Helena sanoi.

Screenshot-562.jpg

"Hiro, voisit elää elämääsi. Sinun ei tarvitsisi enää murehtia. " Helena sanoi Hirolle.
"En pysty siihen, tiedät sen." Hiro vastasi.

Screenshot-563.jpg

"Se kaikki mitä olet kokenut on kamalaa, mutta se kaikki on ohi." Helena sanoi.
"Niin, mutta sinun on parasta mennä takaisin Johnin luo ennen kuin hän hermostuu. Pidäthän hänestä huolen?" Hiro kysyi.
"Tietenkin." Helena vastasi.
 




Screenshot-564.jpg

"John, tiedän että haluat verta." Helena sanoi Johnille.

Screenshot-565.jpg

"Kertoiko Hiro sinulle että olen vampyyri?" John kysyi.
"Kyllä, hän kertoi kuka olet." Helena sanoi. " Tarvitset verta eläkseesi, joten... tiedät kyllä mitä tehdä." Helena sanoi hieman peloissaan.

Screenshot-567.jpgy

"Oletko varma?" John kysyi.
"Hiro sanoi että sinuun voi luottaa, joten kyllä... olen täysin varma." Helena vastasi.

Screenshot-568.jpg

Eikä hetkeäkään kun John iski hampaansa ensimmäistä kertaa jonkun kaulaan.