Screenshot-107.jpg

Screenshot-109.jpg

"Hiro, missä sinä olet oikein ollut?!" Tuija huusi Hirolle kun Hiro tuli paikalle viikon jälkeen.

Screenshot-108.jpg

"Miettimässä." Hiro tokaisi.

Screenshot-110.jpg

"Tiedäthän että sinulla on lapsi huolehdittavana? Ja sinä vain katosit." Tuija sanoi vihaisesti.

Screenshot-111.jpg

"Olen pahoillani, mutta tiedäthän sinä minut. Olen vampyyri, olen elänyt yksinäni. Ja halusin selvittää ajatuksiani, halusin miettiä pystynkö olemaan todella kanssasi." Hiro sanoi.

Screenshot-112.jpg

"Hyvä on, hyvä on. Ymmärrän." Tuija sanoi.

Screenshot-113.jpg

Ennen kuin Tuija ehti sanoa enää mitään, Hiro suuteli häntä.

Screenshot-114.jpg

"Minä rakastan sinua." Hiro sanoi.

Screenshot-115.jpg

"Et voi tehdä noin! Et voi vain hävitä ja tulla takaisin ja sitten ilmoittaa että rakastat minua, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Et vaan voi." Tuija sanoi.

Screenshot-116.jpg

Hiro veti syvään henkeä.
"Olet oikeassa ja olen pahoillani. Mutta jos vielä haluat olla kanssani sinun täytyy ymmärtää mitä olen kokenut ja miksi käyttäydyn näin." Hiro sanoi.

Screenshot-117.jpg

"En voi koskaan ymmärtää miksi kaappasit Jeminan lapsen. En vaikka he kuinka kiristivätkin sinua. Mutta tiedän että olet siitä pahoillasi ja tiedän mitä he sinulle tekivät. Mutta sinulla on lapsi, josta sinun pitää huolehtia, et voi vain kadota." Tuija sanoi.