Screenshot-294.jpg

Tunnin päästä Kerttu tuli paikalle.

Screenshot-295.jpg

"Jemina, onko kaikki hyvin?" Kerttu kysyi Jeminalta.
"Minun on vain ikävä Johnia." Jemina vastasi Kertulle.

Screenshot-296.jpg

"Tiedän, niin minunkin." Kerttu sanoi.

Screenshot-298.jpg

"Miten sinä voit muka tietää mitään, John oli minun lapseni, minun esikoiseni." Jemina sanoi hieman raivostuneena.
"Niin, niin hän oli." Kerttu sanoi.

Screenshot-297.jpg

"Anteeksi olen pahoillani." Jemina sanoi.
"Ei se mitään, ymmärrän kyllä." Kerttu sanoi ymmärtävästi.

Screenshot-312.jpg

Samaan aikaan Hiro hämmästeli takapihalla olevaa muistokiveä. Eikö Jeminalle riittänyt hautausmaalla oleva hautakivi. Vai halusiko Jemina paikan missä hän sai rauhassa muistella Johnia, ilman että hänen täytyi ajatella että Hiro olisi lähellä?

Screenshot-316.jpg

Hiro kääntyi ja yllätyksekseen huomasi Jeminan takanaan.

Screenshot-322.jpg

Hetken aikaa Hiro ja Jemina katsoivat toisiaan.

Screenshot-318.jpg

"Hiro, mitä teet täällä?" Jemina kysyi.
"Minä vain... kuulin että sait lapsen." Hiro vastasi.
"Niin." Jemina sanoi.
"Mutta en saisi olla täällä." Hiro tokaisi.

Screenshot-320.jpg

"Mitä sinä oikein höpötät. Tietenkin saat olla täällä." Jemina sanoi Hirolle.

Screenshot-323.jpg

"Oikeastaan olen vähän kaivannut sinua." Jemina sanoi.
"Mutta, sinähän sanoit että.." Hiro aloitti.

Screenshot-324.jpg

Mutta Jemina keskeytti Hiron lauseen ja suuteli häntä.

Screenshot-326.jpgScreenshot-327.jpg

"Minulla oli ikävä. Olen pahoillani kun käskin sinun lähteä, en todellakaan tarkoittanut sitä. Ethän enää lähde?" Jemina kysyi.