Muutan kuukauden päästä Jemina oli mennyt Rikun luo. Hän oli raskaana, ja aikoi nyt kertoa sen Rikulle.

Screenshot-58.jpg

"Odota hetki Jemina, lasken vain kullannuppuni alas." Riku tokaisi.
"Iti,iti, tyliin" Lapsi kitisi ja halusi takaisin syliin.

Screenshot-59.jpg

"Niin mitä asiaa sinulla olikaan?" Riku tokaisi.
"Noin pieni lapsi, pian minullakin on tuollainen pieni olento käsissäni." Jemina ajatteli.
"Jemina!" Riku huudahti.

Screenshot-60.jpg

"Ai, anteeksi. Tuota.. minä tulin vain puhumaan." Jemina sanoi.
"Nyt tai ei koskaan." Jemina ajatteli

Screenshot-61.jpg

"Minä olen raskaana." Jemina tokaisi.

Screenshot-62.jpg

"Ai, sepä hienoa. Onneksi olkoon. Mutta en kyllä ymmärrä mitä minä sillä tiedolla teen?" Riku sanoi, eikä selvästikkään ymmärtänyt että lapsi oli hänen.

Screenshot-63.jpg

"Mutta, kun... lapsi on sinun." Jemina vastasi.
"Minun?" Riku kysyi järkyttyneenä.

Screenshot-65.jpg
" Ei, ei ole totta. Haluat vain palata yhteen, ja väität että se olisi minun!" Riku huusi.

Screenshot-66.jpg

"Se on sinun! " Jemina huusi.

Screenshot-67.jpg

"Rauhoitu." Riku tokaisi ja yritti rauhoittaa Jeminaa, jotta sisällä oleva Rikun vaimo ei kuulisi heidän keskusteluaan.

Screenshot-68.jpg

"En halua olla sen lapsen kanssa missään tekemisissä, vaikka se olisikin minun. Minulla on omia lapsia, en halua rikkoa tätä perhettä, joten ole ystävällinen ja lähde." Riku sanoi Jeminalle.

Screenshot-69.jpg

Jemina pinkaisi juoksuun, sanomatta sanaakaan. Riku ja pieni lapsi katsoivat hänen peräänsä.

Screenshot-70.jpg

"Kyllä minä sinua oikeasti rakastan, olen pahoillani, mutta näin on parempi. Sinä pärjäät kyllä. Huolehdi lapsestamme. Minä en siihen kykene. Olen pahoillani, minä todella olen." Riku ajatteli mielessään mitä hänen todella olisi pitänyt sanoa.

Screenshot-71.jpg

Jemina meni puistoon, hän istui puistoi penkillä ja mietti juuri tapahtunutta.
"Se sika. Se vastuuton sika. Hänellä on lapsia, ja hän ei muka voisi huolehtia tästäkin. Se sika." Jemina ajatteli.
"Pärjään kyllä ilman tuollaista idioottia. Niin, minun on pakko."

Screenshot-74.jpg

Jemina meni kotiin, ja siellä Jack jo odotti.
"Jack, minulla on sinulle asiaa." Jemina sanoi

Screenshot-75.jpg

"No, mikä on vialla?" Jack kysyi.

Screenshot-76.jpg

"Ei mikään ole vialla. Minä vain..." Jemina aloitti

Screenshot-77.jpg
"Olen raskaana." Jemina tokaisi.