Screenshot-5.jpg

"Täydellistä, tietenkin sataa vettä." Hiro mutisi.

Screenshot-6.jpg

"Mutta ei auta, hän tarvitsee selityksen." Hiro mutisi yhä itsekseen.

Screenshot-8.jpg

"Mahtaakohan hän kuunnella minua? Vai takertuuko hän siihen että vein hänen lapsensa tai jo kenties siihen että tein ihmisillä kokeita, ja tapoin jonkun. Minun täytyy silti kertoa. Kyllä hän tietää että tapan ihmisiä..." Hiro mietti.

Screenshot-7.jpg

" Ei auta, minun täytyy puhua hänelle." Hiro sanoi ääneen. "Mutta sitä ennen tarvitsen ryypyn." Hiro mietti.


Screenshot-9.jpg

"Pirun baarimikot kun lintsaavat töistään." Hiro mutisi etsien jotain juotavaa. "Löytyi!" Hiro huudahti kun viimein löysi etsimänsä.

Screenshot-11.jpg


Screenshot-12.jpg

"Taitaa olla parempi soittaa hänelle ensin." Hiro puhui itseksensä.

Screenshot-13.jpg

"Hei, ajattelin tulla käymään. Meidän pitäisi jutella." Hiro sanoi puhelimeen.

Screenshot-14.jpg

"Hienoa, tulen heti." Hiro sanoi.

Screenshot-16.jpg

"Hiro. Eipä sinulla kauaa kestänyt." Jemina sanoi Hiron ilmaannuttua paikalle.

Screenshot-17.jpg

Hiro mutisi vain jotain vastaukseksi.

Screenshot-18.jpg

Hiro otti Jeminaa käsistä kiinni.
"Olen pahoillani että olet joutunut odottamaan, olen pahoillani että tein sen kaiken, haluan että tiedät sen. Tiedän että en tule koskaan saamaan tekojani hyvitettyä. Olen hirviö, enkä muuksi muutu." Hiro sanoi Jeminalle.
"Hiro, en tiedä miksi mutta olen jo antanut sinulle anteeksi. Ehkä siksi koska John ei kanna sinulle kaunaa. Et sinä ole hirviö, uskon että sinut pakotettiin siihen." Jemina sanoi Hirolle.
"Et voi antaa minulle anteeksi, et vaan voi." Hiro sanoi hämmästyneenä Jeminan sanoista.

Screenshot-27.jpg

"Tiedätkö, rakastin sinua. En aluksi edes epäillyt sinua, luulin että teidät molemmat vietiin minulta. Kun sain tietää olin vihainen itselleni, miten annoin sen tapahtua. Ja sinulle koska teit sen. Mutta koko sen ajan olin varma että saisin Johnin takaisin." Jemina selitti.
"En koskaan satuttaisi häntä, en ikinä voisi tehdä niin, mutta..." Hiro aloitti.

Screenshot-28.jpg

"He satuttivat häntä, hän oli vasta viaton lapsi. Mutta en voinut estää sitä, he olisivat tehneet sen jos minä en olisi tehnyt sitä. Yritin huolehtia hänestä parhaani mukaan. "Hiro jatkoi.
"Kerro minulle mitä tapahtui, alusta alkaen." Jemina tokaisi.
"Tein töitä tutkijan kanssa, joka teki ihmiskokeita. Olin ahne. Hän tarjosi suurta rahasummaa jotta olisin mukana." Hiro aloitti.
"Ihmiskokeita?! Ei..." Jemina sanoi epätoivoisena, koska arvasi mitä oli tulossa.


Screenshot-29.jpg

"Sitten tapahtui onnettomuus, tai oikeastaan minä mokasin. Koehenkilö kuoli. Minä tapoin hänet." Hiro jatkoi.
"Hiro, voi ei..." Jemina sanoi.
"He kiristivät minua tietenkin sillä, ja pakottivat viemään sinun lapsesi. Olisin voinut olla tekemättä sitä, mutta tiesin että he olisivat vieneet hänet jos minä en olisi tehnyt sitä. Ajattelin että voisin huolehtia lapsestasi vain olemalla paikalla." Hiro sanoi.


Screenshot-30.jpg

"Hekö tekivät kokeita minun lapsellani?! Minä tapan heidät!" Jemina huudahti.
"Odota hetki niin kerron loppuun. He tosiaan tekivät kokeita lapsellasi. Siellä oli muitakin lapsia, nuoria ja aikuisiakin. He tekivät testejä minullakin. He kokeilivat meihin erilaisia aineita, ja ihmisiä kuoli." Hiro sanoi.
"Montako?" Jemina kysyi.
"En tiedä tarkalleen, koska olin koehenkilönä jo siinä vaiheessa. Mutta useita kymmeniä. Sitten tapahtui jotain he kokeilivat minuun uutta ainetta joka paransikin kaikki arpeni ja haavani. He yrittivät tehdä ainetta lisää, siinä epäonnistuen, ihmisiä kuoli. Sitten he veivät vertani ja siirsivät sitä muille, ja se toimi, he muuttivat meistä vampyyrejä. Pian kuitenkin he alkoivat kokeilla kuinka haavamme paranivat, ja miten vampyyrin saisi tapettua." Hiro selosti.
"He siis tekivät teistä vampyyrejä ja satuttivat teitä" Jemina totesi.
"Niin. Pian meitä ei ollut kuin muutama jäljellä, mutta hyökkäsimme heitä vastaan." Hiro sanoi.

Screenshot-32.jpg

"Pääsimme karkuun." Hiro sanoi.
"Kuinka niiden tutkijoiden kävi?" Jemina kysyi suoraan.
"Jätimme heidät silloin eloon. Mutta minä tapoin heidät jonkin aikaa sitten, väitin olevani tutkimuksissa vielä mukana, mutta tapaamisien varjolla pystyin tappamaan heidät yksi kerrallaan." Hiro sanoi.
"Hyvä, he ovat kuolleet." Jemina tokaisi.
"Mutta sinun täytyy tietää yksi asia. Vampyyrin verenhimo vain kasvaa mitä enemmän vampyyri juo verta. Lopulta sitä vastaan ei voi taistella ja silloin verta täytyy saada jatkuvasti. Olen nähnyt sen, vampyyri tappoi kaikki läheisensä, omat lapsensakin. Olen joutunut tappamaan muutaman vampyyrin sen takia." Hiro sanoi.
"Entä John.. käykö hänelle niin." Jemina sanoi peläten vastausta.
"Kyllä. Johnin verenhimo alkoi vasta aikuisena, mutta hänen verenhimonsa tulee kasvamaan. Kun hän tappaa jonkun muutos on täysin valmis jonka jälkeen hän ei voi enää elää ilman verta." Hiro selosti.

Screenshot-33.jpg

"Tarkoitatko että Johnin verenhimo kasvaa koko ajan suuremmaksi ja suuremmaksi kun hän juo verta. Mutta hän voisi vielä elää ilman verta? Mutta jos hän tappaa jonkun hän ei voi enää elää ilman verta. Minkä seurauksena hänen verenhimonsa sitten vaan kasvaa koko ajan. Ja jos hän lopettaa veren juomisen hän kuolee?" Jemina yritti ymmärtää.
"Niin, siksi Johnin pitäisi olla juomatta verta. Koska lopulta hän ei voi lopettaa ja tulee tappamaan jonkun." Hiro sanoi suoraan.
"Ei, John ei tekisi niin. Ei ikinä." Jemina sanoi.
"Jemina, olen pahoillani, mutta se on totuus. John voi kuitenkin vielä taistella sitä vastaan." Hiro selosti.




 


Toivon todella että nyt ymmärsitte miten tässä mun sims tarinassani toi vampyyrinä oleminen toimii.
En oo mikään mestari selittämään mitä pääni sisällä liikkuu. Kirjotin tätä osaa kokonaisen tunnin, jotta saisin ajatukseni edes jotenkin ymmärrettävään muotoon.

Mutta yksi kysymys teille, lukeeko tätä kukaan?