Screenshot-108.jpg

Jemina ja Jack muuttivat uuteen taloon. He halusivat mahdollisimman kauas vanhasta elämästään.

Screenshot-109.jpg

Talo ei ollut mitenkään erityisen kaunis sisältä. mutta kun rahaa tulisi voisi sitä parannella.

Screenshot-110.jpg

"Hyvää työpäivää kulta." Jemina sanoi Jackille ja halasi häntä.
"Nähdään myöhemmin." Jack vastasi.
 




Screenshot-111.jpg
Muutaman tunnin päästä ovelle tuli joku mies.

Screenshot-113.jpg

"Hei. Olen tuosta naapurista. Olen Hiro Takemi." Mies esittäytyi asiallisesti.
"Hei olen Jemina Brask, tule sisään.

Screenshot-114.jpg

"Hmm.. Näytät kovin tutulta." Jemina sanoi miehelle.
"Mietinkin koska tunnistat minut. Olimmehan yläasteella samalla luokalla." Hiro naurahti.

Screenshot-115.jpg

"Oi, se olet todella sinä!" Jemina huudahti innoissaan.

Screenshot-116.jpg

"Tosiasiassa tämä on minun vanha taloni, muutin vuosi sitten pois täältä. Tämä on nyt vuoden ollut myynnissä, ja sain kuulla nimesi. Hämmästyin todella, minun oli pakko tulla tervehtimään." Jack selosti.


Screenshot-120.jpg

"Tiedätkö, että olet todella kaunis, kuin loukkaantunut enkeli." Hiro aloitti.

Screenshot-121.jpg

"Haluaisin vain ottaa sinut syliini, ja suojella sinua maailman vaaroilta." Hiro leperteli.

Screenshot-122.jpg

Jemina kuitenkin vetäytyi. Hänellä oli liikaa kokemusta tuonlaisista miehistä, noin lipevistä ja hyväkäytöksisistä.

Screenshot-123.jpg

"Et voi vain tulla tänne ja alkaa lepertelemään minulle noin!" Jemina huusi. "Olen raskaana, minulla on mies jota rakastan!" Jemina jatkoi huutamistaan.

Screenshot-125.jpg

Hiro otti Jeminan syleilyynsä ja suuteli häntä.

Screenshot-126.jpg
"Mitä sinä oikein..." Jemina mutisi hämmästyksissään.
"Olen rakastanut sinua niin kauan kuin muistan." Hiro sanoi Jeminalle.

Screenshot-127.jpg

"Särjet sydämeni, jos et anna minun huolehtia sinusta. Minä rakastan sinua." Hiro sanoi Jeminalle
Jemina meni sanattomaksi.