Screenshot-8.jpg

Hiro istui baarissa miettimässä Jeminan kuolemaa, mitään ei ollut enää tehtävissä, hän ei voisi koskaan sanoa kuinka paljon todella rakasti häntä, Jemina oli poissa, eikä tulisi takaisin..Yhtäkkiä Hiro havahtui ajatuksistaan ja muisti että hänen pitäisi olla erästä henkilöä vastassa.

Screenshot-9.jpg

Hiro meni ulos ja huomasi naisen jo odottavan häntä.

Screenshot-11.jpg

"Tuija, olen pahoillani että olen myöhässä. Ethän odottanut kauaa?" Hiro sanoi.
"Tulin juuri." Tuija vastasi ja hymyili. "Joko mennään?" Tuija jatkoi.

Screenshot-12.jpg

"Tätäkö sinä kutsut vaatimattomaksi taloksi?" Tuija sanoi astuessaan sisään.

Screenshot-13.jpg

"No, mitä haluaisit tehdä?"Hiro kysyi.

Screenshot-14.jpg

"Olen kyllä jo aika väsynyt, jos mentäisiin vain nukkumaan." Tuija sanoi vihjailevasti.

Screenshot-15.jpg

"Tiedätkö, minulla oli sinua ikävä. Missä olet oikein ollut?" Tuija kysyi.
"On ollut vähän kiireitä, kerron myöhemmin." Hiro vastasi.

Screenshot-17.jpg

"Minä jo pelkäsin että aiot jättää minut." Tuija sanoi.

Screenshot-18.jpg

"Hölmö, en tietenkään." Hiro sanoi ja kääntyi Tuijan päälle. Tuija naurahti.

Screenshot-21.jpg

Tuija heräsi aikaisin aamulla.

Screenshot-22.jpg

Ja Hiron herätessä hän oli jo lähtenyt.

Screenshot-23.jpgScreenshot-24.jpgScreenshot-25.jpg

"Olit lähtenyt aamulla kun heräsin." Hiro sanoi Tuijalle kun löysi hänet.

Screenshot-26.jpg

"En halunnut herättää." Tuija vastasi.

Screenshot-33.jpg

"Tuletko taas illalla?" Hiro kysyi.
"Hmm.. voisin tullakin." Tuija vastasi.
"Se on sitten sovittu." Hiro sanoi.


Screenshot-40.jpg

"Elisa, meidän täytyisi varmaan vähän puhua." Hiro sanoi Elisalle.

Screenshot-41.jpg

"Älä vaan aloita kyselemällä miten voin, sillä tiedät kyllä." Ja sitäpaitsi näin naisesi jo aamulla kun hän lähti." Elisa sanoi suoraan.

Screenshot-43.jpg

"No, sittenhän sinä jo tiedätkin." Hiro sanoi hieman vaivaantuneesti.

Screenshot-44.jpg

"Kuule, tapasin hänet jo ennen äitisi kuolemaa." Hiro sanoi.
"Entä sitten?" Elisa sanoi.

Screenshot-45.jpg

"Tiedät että rakastin Jeminaa, mutta en tosiaan vain osannut näyttää sitä hänelle." Hiro aloitti.

Screenshot-46.jpg

"Hän oli silloin varattu kun tapasin Tuijan. Ja tiedät mitä minun ja Jeminan välillä oli, mitä kaikkea oli tapahtunut." Hiro jatkoi.

Screenshot-47.jpg

"Ja olen kaikesta niin pahoillani, kunpa olisin vain.." Hiro keskeytti.

Screenshot-48.jpg

"Kun vain olisin edes kertonut että rakastan häntä." Hiro sanoi.

Screenshot-49.jpg

"Tiedätkö, kyllä äitini sen tiesi." Elisa sanoi.

Screenshot-51.jpg

"Hän puhui sinusta aina. Toivoin aina että hän jättäisi Edwardin, koska olihan se nyt selvää että he eivät kuuluneet toisilleen." Elisa sanoi.
"Minun ei ehkä pitäisi puhua sinun kanssasi näistä asioista." Edward sanoi.

Screenshot-53.jpg

"Minä tiedän mitä välillänne tapahtui, tiedän että olen teidän ainoa lapsenne, ja olen vampyyri. Ehkäpä normaalisti nämä asiat eivät kuulu lapsille, mutta luulen että meidän tilanteemme on eri." Elisa sanoi.
"Taidat olla oikeassa. Jemina kyllä kasvatti sinut hyvin." Hiro sanoi.

Screenshot-54.jpg

"Hän saattoi olla asiasta hieman eri mieltä, ainakin toisinaan." Elisa totesi.

Screenshot-56.jpg

"Saatat olla oikeassa." Hiro vastasi.