Screenshot-378.jpg

"Täällä hän on tunnen sen. Tunnen hänen läsnäolonsa." Jemina ajatteli.

Screenshot-379.jpg

" John kertoi että Hiron piilopaikka on tämän hyllyn takana." Jemina ajatteli ja kokeili painaa kaikkia kirjoja keskimmäiseltä hyllyltä.


Screenshot-381.jpg

Lopulta Jemina löysi oikean ja astui sisään.

Screenshot-382.jpg

"Etkö tosiaan huomannut että olen tulossa, vai toivoitko että en pääsisi sisään?" Jemina sanoi Hirolle vihaisesti.

Screenshot-383.jpg

"Jemina. Sinun olisi parasta lähteä." Hiro tokaisi.

Screenshot-384.jpg

"Ei! Olet minulle selityksen velkaa." Jemina tokaisi. 
Hiro yritti kaikkensa vältellä Jeminan katsetta.

Screenshot-385.jpg

"Etkö voi edes katsoa minua?! Olet minulle selityksen velkaa!" Jemina huusi täyttä huutoa.

Screenshot-386.jpg

"Rauhoitu. Minä..." Hiro yritti rauhoittaa Jeminaa joka jatkoi huutamistaan.

Screenshot-394.jpg

"Kerro minulle kaikki. Nyt. Heti." Jemina sanoi jo hieman rauhallisemmin.

Screenshot-387.jpg

"Olet niin kaunis." Hiro leperteli ja kosketti Jeminan hiuksia.
"Mitä sinä teet!?" Jemina huusi.

Screenshot-388.jpg

"Haluan vain katsoa sinua." Hiro sanoi. 
Jemina unohti sillä samaisella hetkellä miksi oli tullut Hiroa katsomaan. 

Screenshot-391.jpg

Ei kulunut kuin silmänräpäys kun Hiro puri Jeminaa kaulaan.

Screenshot-390.jpg
Jeminaa tietenkin sattui, mutta hän antoi Hiron siitä huolimatta imeä hänen vertaan.

Screenshot-392.jpg

"Lähde." Hiro sanoi Jeminalle.

Screenshot-395.jpg

Jemina totteli ja lähti samantien, unohtaen miksi hän oli sinne tullutkaan.